נהיגה בחנייה בזמן פסילה – חוקי תעבורה

נהיגה בחנייה בזמן פסילה

הארכת מאסר על תנאי וקיצור תקופת הפסילה

המערער הורשע בבית המשפט לתעבורה בעבירה של נהיגה בפסילה, ללא רישיון תקף וללא פוליסת ביטוח תקפה, בכך שנצפה נכנס לרכב אותו החנתה אשתו ונהג בתוך החניה, תוך שהוא מחנה את הרכב בצורה מסודרת, בלא לסכן אדם. המדובר במערער שנפסל מלנהוג בעקבות תאונת דרכים קטלנית קודם לביצוע עבירה זו למשך 15 שנה.

בית המשפט השית על המערער 12 חודשי מאסר בפועל, תוך הפעלת עונש מאסר על תנאי בן 12 חודשים בחופף, 5 שנות פסילת רישיון במצטבר לכל פסילה אחרת, מאסר על תנאי וקנס.

בית המשפט שלערעור קבע כי נהיגה של 10 מטרים בלבד לצורך חניית הרכב במגרש חנייה בנסיבות בהן אין אדם בנמצא, לא מסכנת ומידת הפגיעה בערך החברתי שנפגע היא מינורית וזאת בהתבסס על דו”ח השוטר.

אי לכך ולאור סעיף 56 לחוק העונשין, האריך בית המשפט שלערעור האריך את המאסר על תנאי בשנתיים נוספות (במקום מאסר בפועל) וקיצר את תקופת הפסילה ל-3 חודשים בלבד.

משרד עורך דין תעבורה שי גלעד ממוקם ברמת גן, ברח’ ז’בוטינסקי 33 , מגדל התאומים 1, המצוי באחד מצירי התנועה הראשיים במדינת ישראל ונגיש מכל מקום בארץ. צור קשר עוד היום לקבלת מידע ויעוץ מקצועי 03-7169977

משרד עורך דין תעבורה שי גלעד מטפל בתיקי תעבורה כולל עברות תעבורה על מהירות מופרזת, נהיגה בשיכרות, תאונות דרכים, פסילת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, שלילה על נקודות וכל תיקי תעבורה הדורשים עורך-דין מתמחה בבתי משפט לתעבורה, בתל אביב, חיפה, באר שבע, נתניה, אשדוד, ובכל בתי המשפט בארץ.