שירותי משרד עורך דין תעבורה

שי גלעד משרד עו"ד לתעבורה ומרב"ד

פעם חמישית נוהג בפסילה - מעל ראשו מאסר מותנה ובכל זאת לא ילך לכלא!!!

נאשם בייצוג משרדנו שנתפס נוהג בפעם החמישית בפסילה, כשמעל ראשו ריחף עונש מאסר מותנה להפעלה בשל עבירה זו וכבר ישב במאסר בעבירה זהה ולחובתו עשרות הרשעות בפלילים ובתעבורה לא ילך לכלא ולא יופעל כנגדו המאסר המותנה וכל זאת בשל תהליך שיקום שהוא עובר בו בין היתר גמילה מסמים. בית המשפט העדיף את סיכויי השיקום שלו על פני שליחתו המתבקשת אל מאחורי סורג ובריח.

דרס הולכת רגל למוות וזוכה!!!

הנאשם נהג ברכבו בתל אביב בכביש שיקוע בכניסה למנהרה. אותה עת חצתה את הכביש בשיקוע סמוך לכניסה למנהרה, הולכת הרגל והנאשם פגע בה ברכבו, וכתוצאה מעוצמת הפגיעה נהרגה הולכת הרגל במקום.

המדינה הגישה כתב אישום כנגד הנהג וטענה שהתאונה ומותה של המנוחה נגרמו כתוצאה מרשלנותו של הנאשם שנהג ברשלנות ובחוסר מיומנות. בית המשפט זיכה את הנהג מהאשמה לאחר ששוכנע שהנהג לא יכול היה לצפות את המצאותה של הולכת הרגל במקום. זיכוי הנאשם נומק, בין היתר, בחוסר מהימנות עדות בוחן התנועה שנחקר בבית המשפט על ידי עו"ד שי גלעד. (גמ"ר 5475-01-12 מדינת ישראל נ' גימגיליישוילי קונסטנטין)


מדוע חשוב לשכור שרותי עורך דין תעבורה?

עורך דין תעבורה הינו מקצוען בתחום ובעל היכולת והמיומנות להעניק ייעוץ מקצועי לנאשמים בבית משפט לתעבורה. עורך דין לתעבורה יכול לייעץ לנאשם באם כדאי לו לכפור בכתב האישום, להודות בו ולטעון לעונש או להגיע להסדר טיעון נח עם התביעה.

בית משפט לתעבורה הינו בית משפט פלילי בו יושב שופט תעבורה המנהל את המשפט שלפניו על פי כללי המשפט הפלילי. עורך דין המתמצא בתחום ובעל ניסיון בניהול תיקי תעבורה, ידע להבחין בטיב הראיות שבידי התביעה ולייעץ ללקוחו את העצה הנכונה בעבורו.
ניסיונו של עורך דין תעבורה יכול לעיתים להפוך את הקערה על פיה ולהפוך תיק אבוד להצלחה גדולה בעבור הנאשם. נאשם בתיק תעבורה אשר בוודאי אינו מכיר את הכללים והפסיקה עלול להזיק לעצמו ולגרום שאם רק בשלב מאוחר יותר ישכור שירותיו של עו"ד תעבורה, לאחר שכבר נעשו פעולות בתיק, יקשה על עורך דין, גם אם הוא מנוסה מאד, לתקן את הכשלים שכבר נעשו. לפיכך, רצוי לשכור שירותיו של עורך דין תעבורה כבר מייד לאחר האירוע התעבורתי ואף לפני החקירה המשטרתית.



זה לא מילה נגד מילה: האמצעים החדשים להוכחת עבירות תנועה איך משתמשת מערכת המשפט באמצעים טכנולוגיים ואיך מתמודדים עם זה?
צפו: כך תתמודדו בביהמ"ש עם קנס מהמצלמות החדשות
אחד משבעת המאמרים הכי נצפים של השנה מאת עו"ד שי גלעד שלילת רשיון נהיגה/מדריך
הפקרה כשהמפקיר לא נס ממקום התאונה - אפשרי? עו"ד שי גלעד בשיתוף אתר zap משפטי
קרא על תיקי תעבורה בהם זוכו נאשמים שיוצגו ע"י עו"ד לתעבורה שי גלעד או שנגזר עליהם עונש מופחת.
חוקי התעבורה והנהג הישראלי מאת עו"ד שי גלעד


משרד עורך דין לתעבורה שי גלעד הממוקם במגדל התאומים ברמת גן מטפל בתיקי תעבורה ומרב"ד מכל סוג בבתי המשפט בתל אביב, חיפה, באר שבע, נתניה, אשדוד, ובכל בתי המשפט בארץ.

צור קשר עוד היום לקבלת מידע ויעוץ מקצועי 03-7169977

כתובתינו : ז'בוטינסקי 33, מגדלי התאומים 1, קומה 11 רמת גן 52511